Okategoriserade.

Varumärke

Make IT

Make IT stärker sitt varumärke

Make IT fyller 15 framgångsrika år. Det kröner man med att byta logotyp och lyfta fram sina kunder. Dessutom befäster man varumärkets position i en brandbook.

På Beyond är vi glada och stolta över att ha fått ansvaret för hela arbetet. Att byta logotyp är naturligtvis inte gjort i en handvändning. För att ge det effekt gäller det att kommunicera det i alla kanaler på olika vis.

Make IT har genomfört det på ett utomordentligt vis både internt och externt. Att lyfta fram ”Always Online” är också bra då det stärker varumärket och är ett tydligt kundlöfte.

Make IT grundades år 2000 och har idag 23 anställda. Med huvudkontor i Borås och personlig på-plats-service om så behövs, samarbetar de främst med medelstora och stora företag och organisationer i närområdet. Många av deras kunder agerar dock såväl nationellt som internationellt. Genom kompetenser, tjänster och produkter som effektiviserar kundernas IT-avdelningar, erbjuder de ett ansvarstagande strategiskt partnerskap. Åt flera av deras kunder fungerar de även som ”extern IT-avdelning”.

www.make-it.se